Opći uvjeti poslovanja

Opći uvjeti poslovanja

Opći uvjeti poslovanja internetske trgovine honda-powerequipment.hr sastavljeni su u skladu sa Zakonom o elektroničkoj trgovini na tržištu (ZEPT), Zakonom o zaštiti potrošača (ZVPoT) i Zakonom o zaštiti potrošača (ZVOP-1)

Molimo vas da pažljivo pročitate opće uvjete poslovanja prije korištenja internetske trgovine.

Opći uvjeti poslovanja primjenjuju se na rad internetske trgovine, prava i obveze korisnika te poslovni odnos između pružatelja i kupca. Korisnik je obvezan općim uvjetima i odredbama koji su na snazi u trenutku slanja narudžbe putem interneta. Potvrđivanjem narudžbe korisnik se smatra upoznatim s općim uvjetima poslovanja, zaštitom osobnih podataka i pravnom obavijesti.

Internetskom trgovinom upravlja društvo AS Power Equipment d. o. o., koja je ujedno i pružatelj usluga e-poslovanja.

Internetska trgovina otvorena je svaki dan, 24 sata dnevno. Poslovanje putem internetske trgovine ili čak pristup trgovini ponekad nije moguć zbog različitih tehničkih razloga. Stoga pružatelj usluga zadržava pravo ograničiti ili potpuno obustaviti pristup stranicama internetske trgovine na određeno ili neodređeno vrijeme. Pružatelj usluga ne snosi odgovornost za nefunkcioniranje trgovine zbog neispravne upotrebe, bilo kakvih posljedica zlouporabe internetske trgovine, nemogućnosti korištenja usluga zbog kvara mreže, nestanka struje ili drugih tehničkih poremećaja koji bi privremeno ii tijekom duljeg razdoblja vrijeme mogli ometati korištenje.

Registracija

Registracija nije nužna pri narudžbi proizvoda u internetskoj trgovini honda-powerequipment.hr. Za uspješnu kupnju nužni su sljedeći podatci: ime i prezime, adresa platitelja, tj. adresa isporuke, broj mobilnog telefona i e-adresa na koju kupac prima potvrdu o kupnji. Uspješnim slanjem narudžbe ili kupnjom na mrežnoj stranici suglasni ste sa svim uvjetima poslovanja navedenim u internetskoj trgovini honda-powerequipment.hr.

Narudžba i cijene

Internetska trgovina dostupna je 24 sata dnevno i 7 dana u tjednu. Možete birati između svih objavljenih proizvoda, a u slučaju da odabrani proizvod nije na zalihi, možete nam se obratiti na e-adresu [email protected] nakon čega ćemo vas obavijestiti je li moguća isporuka proizvoda.

Sve cijene proizvoda u internetskoj trgovini izražene su u eurima i uključuju 22 % PDV-a, osim ako nije izričito napisano drukčije. Navedene cijene primjenjuju se isključivo pri narudžbi putem interneta, zbog čega su kod nekih proizvoda moguća odstupanja u internetskoj i fizičkoj trgovini.

Cijene su valjane u trenutku narudžbe i nemaju unaprijed utvrđenu valjanost, osim u slučaju promocija kada je valjanost ponude označena zasebno. Unatoč velikim naporima da se omoguće najažurniji i točni podatci, podatci o cijeni mogu biti netočni. U tom slučaju ili u slučaju da se cijena artikla izmijeni tijekom obrade narudžbe, pružatelj je dužan obavijestiti kupca o izmjeni i ponuditi mu rješenje na obostrano zadovoljstvo ili mu omogućiti odustajanje od kupnje. Slike mogu biti samo simbolične i ne odražavaju uvijek stvarno stanje u potpunosti.

Proizvode isporučuje ugovorna dostavljačka služba Gold Ekspres d.o.o. prema cjeniku objavljenom na mrežnoj stranici honda-powerequipment.hr.

Kupoprodajni ugovor između ponuditelja i kupca sklopljen je u trenutku kada pružatelj potvrdi narudžbu. Nakon potvrde narudžbe kupac dobiva e-poruku koja sadrži sve podatke o kupcu, pružatelju usluga, odabranim artiklima i načinu plaćanja. Od tog su trenutka sve cijene i ostali uvjeti fiksni te se primjenjuju na pružatelja i kupca.

Načini plaćanja i račun

Mogući su sljedeći načini plaćanja:

  • putem TRR-a prema izdanom predračunu

Kupcu putem e-pošte izdajemo predračun za naručenu robu koju plaća doznakom na TRR tvrtke. Roba će biti isporučena čim na TRR-u tvrtke bude vidljivo da je plaćanje uspješno izvršeno.

  • platnom karticom izravno u internetskoj trgovini

Kupac se preusmjerava na sigurnu stranu sustava gdje obavlja plaćanje. Roba će biti isporučena čim dobijemo potvrdu o plaćanju iz sustava.

Račun za plaćanje bit će priložen u fizičkom obliku naručenim proizvodima na adresu navedenu pri narudžbi. Na računu su navedeni cijena, porez i svi troškovi povezani s kupnjom. Kupac je dužan provjeriti ispravnost podataka za izdavanje računa prije slanja narudžbe. Kupac je dužan provjeriti ispravnost podataka na računu i obavijestiti pružatelja usluga o mogućim pogreškama najkasnije u roku od 8 dana. Pružatelj usluga ne razmatra naknadne reklamacije u vezi s ispravnošću izdanih računa.

Dostava i troškovi dostave

Rok je isporuke za naručene proizvode na zalihi 1 do 7 radnih dana nakon potvrde narudžbe, osim u slučaju više sile. U slučaju da proizvod nije na zalihi, obavijestit ćemo vas o tome slanjem e-poruke na adresu koju ste unijeli pri narudžbi.

U isporuci internetskih narudžbi surađujemo s ugovornim partnerom Gold Ekspres d. o. o. koji osigurava brzu i pouzdanu dostavu paketa.

Troškovi dostave naručene robe ne naplaćuju se u 2023. godini!

Zamjena robe

Ako je kupac naručio proizvod koji mu ne odgovara (prevelik, premalen itd.), može ga zamijeniti kod nas u skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača. O željenoj zamjeni dužan nas je obavijestiti u roku od 14 dana na e-adresu [email protected]. Nakon dogovora kupac nam šalje neispravan proizvod na našu adresu AS Power Equipment d. o. o., Brezence 2, 8216 Mirna Peč. U skladu s dogovorom, nakon primitka neispravnog proizvoda poslat ćemo vam novi i prikladniji proizvod ako je na zalihi. Trošak povrata proizvoda jedini je trošak koji se naplaćuje kupcu.

Proizvod koji kupac želi zamijeniti mora biti nenošen, čist, neoštećen i u originalnom pakiranju. Na primjer, kutija cipela ili kaciga ne smije biti ispisana ili oblijepljena poštanskim naljepnicama. Originalna ambalaža mora biti zaštićena prije slanja (npr. plastičnom vrećicom ili drugom kartonskom kutijom). Ako ste, na primjer, već nosili obuću ili odjeću, a na proizvodu su vidljivi znakove trošenja, nažalost, više nije moguće odustati od ugovora i vratiti proizvod. Kupac može pregledati i isprobati zaprimljenu robu samo u opsegu koji je nužan za utvrđivanje stvarnog stanja kako je uobičajeno u trgovinama. Svako „isprobavanje“ koje odstupa od gore navedenog može se smatrati korištenjem robe, a kupac je odgovoran za smanjenje vrijednosti robe ako je ono posljedica postupanja koje nije nužno za utvrđivanje prirode svojstava i ispravnosti robe.

Otkazivanje narudžbe

Kupac može otkazati narudžbu slanjem e-poruke na adresu [email protected] prije potvrde narudžbe. Kupac također može naknadno otkazati svoju narudžbu, ali samo ako ga e-poštom obavijestimo da naručenog proizvoda privremeno nema na zalihi ili da više nije dostupan.

Reklamacije, materijalni nedostatci i povrat robe

Pokušat ćemo riješiti svaku reklamaciju u korist kupca, sukladno odredbama Zakona o zaštiti potrošača.

Sukladno Zakonu o zaštiti potrošača, potonji ima pravo u roku od 14 dana obavijestiti ili izjaviti društvu da odustaje od ugovora (kupnje) bez navođenja razloga svoje odluke. Obavijest o odustajanju kupac može dostaviti društvu uz nedvosmislenu izjavu poslanu na e-adresu [email protected], iz koje je jasno da odustaje od ugovora. Smatra se da je potrošač pravodobno dao izjavu o odustajanju ako ju pošalje unutar utvrđenog roka za odustajanje od ugovora. Kupac nakon toga ima rok od 14 dana da društvu vrati robu u istoj količini i obliku na adresu za povrat i zamjenu: AS Power Equipment d. o. o., Brezence 2, 8216 Mirna Peč. Jedini trošak povezan s odustajanjem od ugovora (kupnje) koji snosi potrošač jest izravni trošak povrata robe. Ne prihvaćamo povrat robe uz otkupninu. Smatra se da je potrošač pravodobno vratio robu ako ju isporuči prije isteka 14-dnevnog roka za povrat. Kupac pri povratu mora priložiti presliku računa.

Proizvod koji kupac želi zamijeniti mora biti nenošen, čist, neoštećen i u originalnom pakiranju. Na primjer, kutija cipela ili kaciga ne smije biti ispisana ili oblijepljena poštanskim naljepnicama. Originalna ambalaža mora biti zaštićena prije slanja (npr. plastičnom vrećicom ili drugom kartonskom kutijom). Ako ste, na primjer, već nosili obuću ili odjeću, a na proizvodu su vidljivi znakove trošenja, nažalost, više nije moguće odustati od ugovora i vratiti proizvod. Kupac može pregledati i isprobati zaprimljenu robu samo u opsegu koji je nužan za utvrđivanje stvarnog stanja kako je uobičajeno u trgovinama. Svako „isprobavanje“ koje odstupa od gore navedenog može se smatrati korištenjem robe, a kupac je odgovoran za smanjenje vrijednosti robe ako je ono posljedica postupanja koje nije nužno za utvrđivanje prirode svojstava i ispravnosti robe.

Materijalni nedostatci

Prema članku 37. Zakona o zaštiti potrošača, nedostatak je relevantan u slučaju:

  • ako proizvod nema svojstva potrebna za njegovu uobičajenu upotrebu ili stavljanje na tržište
  • ako proizvod nema svojstva potrebna za svrhu za koju ga je kupac kupio, a koja je prodavatelju bila poznata ili bi mu trebala biti poznata
  • ako proizvod nema svojstva i značajke koje su izričito ili prešutno dogovorene ili propisane
  • ako je prodavatelj isporučio artikl koji nije podudaran s uzorkom ili modelom, osim ako je uzorak ili model prikazan samo informativno.

Ako se na proizvodu koji ste kupili u našoj internetskoj trgovini pojavio materijalni nedostatak, možete podnijeti žalbu. Kupac može ostvariti svoja prava ako nas obavijesti o nedostatku u roku od dva mjeseca od dana otkrivanja nedostatka. Prodavatelj nije odgovoran za nedostatke robe koji nastanu dvije godine od datuma primitka.

Iznos kupljenog proizvoda koji je vraćen zbog oštećenja ili nedostatka (ako ih ima) bit će vam vraćen u cijelosti (bez kamate), kako je naplaćen na računu, uključujući troškove dostave i troškove nastale pri povratu proizvoda. Iznos ćemo vam vratiti na isti način na koji je izvršen — na vaš TRR u slučaju bankovne doznake ili nakon pouzeća, odnosno povratom na karticu u slučaju plaćanja karticom. Novac ćemo vam doznačiti u roku od 10 radnih dana. 

Obavijestit ćemo vas u slučaju odbijanja reklamacije i zatražiti preuzimanje proizvoda. Ako ste proizvod koji reklamirate kupili za vrijeme promocije i vraćate ga jer nešto nije u redu s njim, vratit ćemo vam proporcionalni udio vrijednosti proizvoda u sklopu navedene promocije, odnosno iznos koji ste platili za njega.

Htjeli bismo napomenuti da se proizvodi mogu međusobno razlikovati, kao i od onih na fotografiji. Moguća su manja odstupanja jer je nemoguće osigurati apsolutno jednake proizvode.

Zaštita osobnih podataka

Pružatelj se obvezuje zaštititi sve osobne podatke korisnika u skladu s odredbama opisanim u politici privatnosti. Politiku privatnosti možete pogledati ovdje:

Pritužbe, reklamacije i informacije

Za sve pritužbe, reklamacije i informacije povezane z našim uslugama, možete nam se obratiti na e-adresu [email protected] ili na adresu AS Power Equipment d. o. o., Brezence 2, 8216 Mirna Peč.

U roku od osam radnih dana pružatelj će potvrditi primitak pritužbe i obavijestiti korisnika o vremenu obrade te ga cijelo vrijeme obavještavati o tijeku postupka.

Svi se sporovi rješavaju međusobnim dogovorom. Ako se ne postigne sporazum, sporovi se rješavaju na nadležnom sudu. Pružatelj je svjestan da je bitna značajka potrošačkog spora, barem što se tiče sudske odluke, njegov nesrazmjer između ekonomske vrijednosti potraživanja i troškova nastalih pri rješavanju samog spora. Navedeno je ujedno i glavna prepreka da potrošač ne pokrene spor na sudu. Stoga je pružatelj usluga dužan učiniti sve u svojoj moći da sporove riješi mirnim putem.

Honda Power Equipment

Official Honda Power Equipment Croatia